Omformad design...

Jag tröttnar alltid, eller så blir designen helt enkelt aldrig tillräckligt bra. Just nu är jag trött på den här, så den kommer att formas om. Tyvärr vet jag inte ännu hur jag vill ha det, och troligtvis kommer det att bli alldeles för plottrigt, jag har en tendens att få designen att se plottrig ut. Hursomhelst, just nu lutar det åt någonting sånt här:

Designide till fairy.blogg.se

Hur plottrigt blir det? Kommer det bli bättre eller sämre. Jag tänkte först att bakgrunden skulle fortsätta vara svart, dvs såhär:

Design till fairy.blogg.se

fast jag tror faktiskt att det blir för mörkt, precis som jag insett att det är nu. Kanske borde det bli ännu ljusare?

Vi får se vad som händer (och fötter..) :)
Mållganskrev 2009-06-09 @ 16:03:51
Den övre. Definitivt.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: