Svininfluensan..?

Jag har inte funderat särskilt mycket på svininfluensan, det är ingenting jag är orolig för, varför skulle jag ha varit det?

Nu hör jag att vaccinet har kommit, och jag får ett brev på posten som meddelar att "alla skåningar kommer att få personliga brev, där man erbjuds gratis vaccination på sin vårdcentral". Dessutom så ringer svärmor och frågar om vi vaccinerat oss än och när vi ska göra det. Jag svarar undvikande och inser att det nog är dags att ta ställning.

Ska man vaccinera sig eller inte?
Lillasyssskrev 2009-10-18 @ 23:43:44 URL: http://majblomma.blogg.se/
Jag vet inte... vissa säger att vaccinet är farligt också... och att om man börjar måste man vaccinera sig varje år de kommande 10 åren. Så jag vet inte...

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: