Gratisbio så klart!



Hos Gratisbio kan du genom några klick samla poäng som du sedan kan byta mot presentkort och biocheckar. Jag är redan medlem sedan ett tag tillbaka och om du inte är det redan, tycker jag att du borde testa - det är faktiskt väldigt enkelt! Dessutom är det 100% gratis.

BLI MEDLEM HÄR


Som medlem i Gratisbio har du fördelarna att kunna samla ihop poäng som du sedan kan byta mot presentkort eller biobiljeteter. Poängen samlas genom att besöka länkar, delta i olika tävlingar eller undersökningar eller genom att vara aktiv. Du kan även få mellan 10-1000 poäng av att blogga om Gratisbio och bara genom att vara aktiv på Gratisbio.se kan du lätt tjäna in 4 poäng per dag!

När du blir medlem genom mig (ange FluffFairy som värvare) får du 75 poäng att starta med. Därifrån kan du utan någon ansträngning lätt ta dig upp till den första poängnivån för presentkort som ligger på 200 poäng. Så vad har du att förlora? Nä, just det ingenting.. ;)

Bli medlem idag!






Annaskrev 2009-09-10 @ 14:31:36
Fin bild med pratbubblan. Fin blogg också.
Emskrev 2009-09-17 @ 21:54:13 URL: http://chokladpaj.blogg.se/
Är tyvärr redan medlem, det är en trevlig sida! =D Jag lägger till dig som vän på Gratisbio istället!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: