Landskap



Jag hittade
en tävling där priset är en fotokurs hos minkurs.se och tyckte det verkade spännande, det skulle vara så kul att lära sig mer om fotografering.

För att vara med och tävla skulle man välja ut en landskapsbild som man själv har tagit och efter lite om och men bestämde jag mig för att välja bilden ovan, tagen i somras i de svenska fjällen, en dagsvandring från Kebnekaise är detta fotot taget på kvällen intill fjällstugan Singi. Vägskylten mitt på bilden visar var Kungsleden går.

Ska jag vara helt ärlig så äger jag ännu inte någon systemkamera, vilket kursen egentligen vänder sig till, men jag vill ändå komma med min egna motivering till varför jag ändå bör vinna det här priset.

Jag har lovat mig själv att ge mig själv en systemkamera i present när jag blir klar med mitt examensarbete, och för tillfället är jag på god väg, jag behöver bara komma över den sista tröskeln. Därför skulle jag vilja vinna fotokursen för att sporra mig själv ytterligare så att jag äntligen kan få mig en egen systemkamera och dessutom direkt lära mig fota med den! Det skulle bli en fantastisk morot för mig!

Tävlingen hittar du hos Annies Fotoblogg, det är ett inlogg till hennes fotokurs du vinner.

Vill du inte tävla själv, håll gärna tummarna för mig! :)
Fotograf Annieskrev 2010-02-17 @ 10:23:04 URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Vad roligt att du ville vara med och tävla, jag presenterar finalisterna imorgon :) Lycka till :)
♥ Majblommaskrev 2010-02-17 @ 12:39:07 URL: http://majblomma.blogg.se/
Vilken fin bild!



Hoppas du vinner!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: