Åka på cinderellakryssning?

Bilden är lånad från Vikinglines hemsida.

Behöver du lyxa till vardagen lite och tycker om att åka på kryssning. Då bör du ta en titt på min pågående tradera-auktion! Jag säljer nämligen ett presentbrev som berättigar till en 22-timmars kryssning Stockholm-Mariehamn t/r med Cinderella i A-hytt och inklusive frukost, men tyvärr har jag själv inte möjlighet att utnyttja den.

Det bästa är att presentbrevet gäller för 2 personer i en A-hytt med fönster! Dessutom ingår det varsin frukost, så du slipper både trängas i någon liten insideshytt och du får en ordentlig frukost innan du går i land. Hade jag haft möjlighet hade jag definitivt åkt själv.

Du hittar kryssningen på tradera - HÄR. Auktionen går ut imorgon och ligger just nu på 76 kr, vilket är billigare än vad man i normala fall betalar för EN frukost på cinderellakryssningen.

Det låter väl inte helt fel? :)

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: