Spartips #4

Spartips

Det är visst dags för tips nummer 4.
Spartips

När jag säger att du bör utnyttja erbjudanden så menar jag inte att du bör beställa en tidningsprenumeration för bara för att du får tre nummer för si och så mycket just nu, eller att du ska köpa en eltandborste för 1:- mot att du börjar prenumerera på nya borsthuvuden. Sådana erbjudanden kostar i längden ändå bara en massa pengar. Det jag pratar om är sådant som du tänkt köpa ändå. Mat är ett bra exempel.

Vår lokala ICA-butik kommer alltid ut med veckans reklamblad, men då vi inte vill ha någon reklam så går jag istället alltid in och tittar igenom reklambladet på ICAs hemsida. Många erbjudanden kan du dock bara utnyttja om du dessutom har ICA-kort, så det kan vara bra att skaffa både det och MedMera (Coops kort).

I helgen köpte jag ett paket kaffe för 20:- när det egentligen skulle ha kostat 34:-.


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: