Tisdagstema - arbete

I onsdags eller torsdags förra veckan satt jag och letade lite bland mina foton för att se vilka dubletter och dåliga bilder jag kunde rensa bort. Så hittade jag en bild som jag helt glömt bort, och min första tanke var "åh, vad bra, den här bilden kan jag använda om temat instängd kommer i någon fotoutmaning". 5 sekunder senare insåg jag att det var precis det som hade varit Tisdagstemat någon dag innan. Lite typiskt ibland.. men jag sparar bilden, så får vi se i framtiden.

Den här veckan är temat arbete och jag bjuder för ovanlighetens skull på en bild med en människa, men inte vem som helst - här är min pappa som skrapar fönster. Det är ett ganska pilligt arbete



Mer arbete hittar du hos Tisdagstema.
Lillasyssskrev 2010-01-26 @ 23:07:14 URL: http://majblomma.blogg.se/
Pappa <3
Mariaskrev 2010-01-26 @ 23:19:02 URL: http://minaordminabilder.wordpress.com
Sånt jobb kan vara pillrigt... Ett fint gammalt fönster verkar det vara också.

Ha en fin onsdag!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: