Jag har bestämt mig



Det har tagit ett tag lite av och till, frågan om
hur jag ska göra med bloggen och bloggandet, men jag har i alla fall bestämt mig. Kanske beror det på att det faktiskt inte bara är min syster som hittar hit någon gång ibland, kanske beror det på att jag egentligen inte vill sluta, kanske beror det på någonting helt annat, men jag har i alla fall bestämt mig för att försöka igen.

Jag har bestämt mig för att försöka återuppta bloggandet.

Fast inte riktigt än, för på tisdag tänkte jag istället försöka åka bort en vecka till Prag. Men därefter är tanken att jag så smått kommer uppdatera lite då och då. Men vi får se hur mycket det blir.

Lägger ner gör jag i alla fall inte. Punkt. :)
heidiskrev 2010-05-09 @ 23:56:22 URL: http://knitbyheidi.typepad.com
så roligt att du har bestämt dig för att fortsätta:)



det skall bli roligt att fortsätta följa din blogg framöver. och även om du bara bloggar när du har lust, så uppdateras jag varje gång du skriver ett inlägg via rss feeden för att vara säker på att jag inte missar något inlägg:)

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: