Jubelidiot

Jag upptäckte precis en riktigt stor miss gjord av mig. För cirka exakt ett år sedan skapade jag nämligen en mycket fin epost-adress att använda tillsammans med bloggen. Samma adress har jag också ofta använt i tävlingar och andra bloggkontakter. So far, so good.

Idag insåg jag dock att jag väldigt sällan får mail som går till denna epostadress och bestämde mig för att logga in och kolla läget. Väl inne inser jag att jag TOTALT GLÖMT ATT STÄLLA IN VIDAREBEFORDRAN av inkommande mail till den epost-adress som jag faktiskt kollar. Inte konstigt att jag aldrig vinner någonting eller att ni aldrig får svar från mig! :P



Nu har jag dock åtgärdat "problemet".
Hannaskrev 2010-11-17 @ 17:21:25 URL: http://hone87.wordpress.com/
Hej!!!

Tack för din kommentar!!! :-D Jag har sett din kommentar inne på Fredagsfärger-bloggen också, men inte riktigt haft tiden att skriva där... ;-)

Jag har nu fixat med en blogg för det nya Fredagsfärger, men precis som nån föreslog så har jag gett det ett annat namn, nämligen Veckans Färger... ;-) Jag kommer nog att köra på lördagar istället för fredagar dock, eftersom jag går i skolan på vardagarna och det blir lite stressigt och svårt för mig att få till det på fredagarna... :-P Så jag drar väl igång nu i helgen skulle jag tro... ;-)

Vi skulle ju kunna köra tillsammans, och turas om, om du också skulle vilja köra det... Men då får jag lägga bloggen på ett annat konto, eftersom jag har en del andra bloggar på det konto den ligger på nu...

Men iallafall, kul att du skrev, och roligt att du också är intresserad!!! Och ja, som sagt, det är på gång... ;-)

Kram Hanna!!!
Lillasyssskrev 2010-11-18 @ 15:50:46 URL: http://majblomma.wordpress.com
Hade du vunnit något som du missat då? En gång vann jag en reseguide (eller något) men jag såg mailet där de frågade om adress först ett halvår senare. Jag vågade inte maila tillbaka och fråga om reseguiden fanns kvar (dessutom hade sidan i fråga lagts ner)
Fairyskrev 2010-11-19 @ 17:16:59 URL: http://fairy.blogg.se/
Näe, som "tur" är verkar jag väl inte ha vunnit någonting speciellt som jag inte visste om...



Däremot var det en vinst som jag visste om att jag vunnit och där jag skrev till personen som höll tävlingen osv och gav henne min mailadress, men sen mailade ju hon mig förstås och fick inget svar, så jag har inte fått något pris. Har tänkt på att hon aldrig mailat mig några gånger och tänkt att jag skulle påpeka det, men aldrig riktigt haft tid... Och nu vet jag inte, ska väl skriva till henne och be om ursäkt för mailen i alla fall, men priset har nog gått till spillo :P Tävlingen var i februari och det var egentligen ett tröstpris :)



Majkenskrev 2011-07-11 @ 04:30:47 URL: http://gravidforsakring.net
Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)
Smsa Lånaskrev 2011-07-20 @ 03:33:06 URL: http://smsalåna.nu
Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras inte)

URL/hemsida:

Kommentar: